Salut lume!

Acesta este un jurnal personal, unde îmi voi asterna gândurile, planurile de viitor, ce mai meșteresc prin casă, cum încerc să îmi organizez lucrurile de prin casă, ce cărți mai citesc, și în general, cam ce îmi trece prin cap, doar e jurnalul meu, nu?

Îmi place să am mereu curat în casă, dar nu mă omor după curățenie. Îmi place foarte mult să citesc cărți motivaționale, autoeducare, și inspiraționale. Să aflu cum se descurcă alții în viața asta, cum își organizează timpul, ce fac în general, în viața de zi cu zi.

Acum, citesc o carte foarte faina, Happiness Project ( Proiectul fericirii ) scris de Gretchen Rubin. Serios, pur si simplu nu vreau sa se termine cartea, atat de mult imi place. Am sa scriu intr-o foaie separata despre carte si cam ce contine ea.

În general, sunt o fire vesela, imi place sa vorbesc cu oamenii, sa cunosc persoane diferite, as dorii foarte mult sa imi gasesc un job unde sa pot lucra cu oamenii.

Insa, marea mea problema sunt interviurile, pe cat de mult imi place sa vorbesc cu oamenii, chiar si ei noi aparuti in viata mea, pe atat de mult ma BLOCHEZ pur si simplu cand ajung in fata interviatorului, Pur si simplu se stopeaza tot, limba, creierul …si nu reusesc sa scot nici un cuvant,  inima imi bate cu putere, transpir si ma inrosesc. Nu stiu de ce, dar din motivul asta nu imi gasesc un job mai bun, unde sa pot avansa.

Ma simt foarte frustrata din cauza asta, simt ca sunt o ratata care nu a relizat nimic in toti acesti ani ….20 si ceva mai multi.

E greu, din cauza asta, nu reusesc sa tin legatura cu prietenii mai vechi, colegii de facultate cu care ma intelegeam de minune. Tocmai din cauza asta, mi e foarte frica de momentul acela, cand o sa mi se puna intrebarea .. ” Si? ce faci? pe unde mai lucrezi?”

Sa nu mai zic de neamuri, ii evit cat pot eu de mult, cel mai mult urasc cand apar evenimente, gen nunta, botez, etc unde se aduna tot neamul in jurul tau si te intreaba toate cele…iar tu un glas slab si cu capul semiaplecat….le spui ca….nu ai tocmai jobul pe care ti l ai dorit, sau la care ai studiat atatia ani de facultate.

Sotul meu, are un job foarte mult si castiga foarte bine, deja a avansat in grade, si este cel mai bun sot din lume. Mereu imi zice sa nu ma mai frustrez atat, indiferent de ce este, el ma iubeste si ma sustine. Desi ne vedem doar cateva luni pe an, tot ne intelegem de minune. Poate e mai bine asa, eu sunt o persoana mai solitara.

Imi place sa petrec timpul singura acasa, dar imi place sa ies si cu prietenii in oras.

Imi place sa ies la cumparaturi singura, sa ma plimb singura prin magazine, sa problez haine, si sa ma analizez singura daca imi vine bine sau nu ceva.

Uneori, urasc ca nu sunt o persoana mai statornica, mereu ma „prinde” un lucru, de exemplu intr o perioada imi placea foarte mult sa desenez, habar nu aveam sa desenez, dar pur si simplu am zis ca trebuie sa invat sa desenez. M am documentat pe internet, youtube …zile si nopti…pana am reusit sa fac niste portrete minunate ale persoanelor dragi. Dar apoi intr-o zi, brusc n am mai desenat, deja cred ca am si uitat sa si desenez, si nici nu imi mai face placere.

Ideea e ca, asa se intampla cu toate chestiile, brusc le intrerup, nu continui cu ceva anume, poate chiar sa imi fac un hobby in care produc si bani din asta. Imi trece foarte repede de orice chestie. Si asta mereu mi a adus dezavantaje.

Poate daca ma tineam de ceva mult timp reuseam mai mult in viata. Habar n-am, nici nu stiu ce sa zic. Oricum urasc ca sunt schimbatoare.

Sunt si nerabdatoare, in sensul grav al cuvantului, daca vreau ceva anume, trebuie sa il obtin cat mai repede, altfel nu pot sa dorm si imi sta pe creier lucrul acela. Alta parte negativa la mine.

In fine, pe parcurs am sa tot scriu, nebuniile mele, gandurile astea care imi tot trec prin cap, frustratile, nervii, nerabdarile, si toate cele.

Dar am sa scriu si parti frumoase …sper!

Oricum, stiu ca nu imi citesc nimeni jurnalul, deci fac ce vreau :))

Lasă un răspuns

