Schimbari

Hello, dear!

Am observat ca am inceput sa cheltui foarte multi bani, cei mai multi se duc pe mancare si motorina, dar parca totusi mult prea multi …

Nu stiu cum sa ma organizez mai bine, solutia cea mai utila cred ca ar fi sa ies cat mai putin din casa :)) SERIOS!

Deci, de maine ( asa zicem cu totii, stiu ) …am de gand sa fiu mai organizata si mai cumpatata! Asa ca maine am de gand sa:

# Fac curatenie in tot apartamentul. Asta include:

– fiecare dulap golit si rearanjat, aruncat ce nu trebuie

– organizat fiecare lucru, pe categorii, fiecare cu locul lui, de exemplu, medicamentele intr un singur loc and stuff!

– aspirat fiecare coltisor, dat cu mopul

– spalat geamurile ( oh, urasc chestia asta maxim )

– aerisit si parfumat toata casa, eventual sa cumpar un buchet de flori ( ador florile )

Pentru maine, deocamdata cam atat am de gand sa fac! Curatenie generala si organizare maxima a tuturor lucrurilor. Sper din tot sufletul sa pastrez mereu ordinea!

Pentru poimaine, am alte planuri 🙂

Lasă un răspuns

