PUSCULITA

Azi am facut curatenie in apartament, mi am organizat unele lucruri, sertarele din bucatarie si dormitor. Mai am multe de facut, foarte multe, de organizat actele, facturile si alte hartoage!

In fine, ce vroiam sa spun, este ca azi am dat peste pusculitele mele ( cutii de plastic ) cu monezi, am una unde tin cele de 50 de bani, una cu cele de 10 si 5 bani, iar alta cu 1 ban ( astea chiar nu stiu de ce le strang)

Cele de 50 de bani mereu imi vin in ajutor la sf lunii sau in momentele cand duc lipsa de bani. Se aduna acolo de un suc, 50-60 lei ….dar atunci cand nu ai, vin perfect! Se aduna pentru ca eu zilnic imi scutur poseta si fac ordine in ea, si mereu adaug monezile, deci nu ii pastrez in portofel, zi de zi tot adun monezi :))

Ma rog, azi ma gandeam sa fac o pusculita unde sa adun bancnote 😀 In fiecare zi, o sa pun o bancnota in noua mea pusculita. Azi am adaugat o bancnota de 5 lei, maine poate una de 1 leu, nu stiu, depinde de zi, dar neaparat vreau sa adaug o bancnota pe zi! Si sa rezist tentatiei de a lua banii din pusculita decat la nevoie MAXIMA!

Ideea cu o bancnota pe zi, am preluato de pe http://www.economisim.info

Sper sa reusesc! Azi am tot citit site-uri cu organizarea locuintei, si am atatea idei in cap!

Revinpusculita-piglet

Lasă un răspuns

