ZAMBESTE

Imi plac oamenii care zambesc, care emana buna dispozitie, iar prin zambetul lor, automat te face si pe tine sa zambesti. Zambetul este contagios, dezgheata privirile incruntate si oamenii abatuti. Serios, chiar si asta pot sa zic ca e din propria experienta. Lucrez undeva unde zilnic intru in contact cu oamenii, iar mereu vad tot felul de chipuri. Mai vad cate unul ( cam majoritatea, asta e adevarul ) care vin cu o privire incruntata, sau suparati, abatuti, nervosi …iar eu inainte de orice, le ZAMBESC. Ca printr-o magie pe chipul lor se asterne zambetul. In 95 la suta din cazuri. Chiar daca nu imi zambesc din prima, si imi vorbesc rece poate, eu continui sa le vorbesc cald, frumos si mereu cu zambetul pe buze, iar pana la urma se „imblanzesc” toti. Ba chiar nu se mai opresc din vorbit, povestit, se destind. Am si eu zile, ca orice om, atunci cand nu imi vine sa zambesc, dar cand intra cineva cu zambetul pe buze, automat ma face sa zambesc. In afara zambetului, mai sunt si vorbele bune, care ajuta enorm. Un singur cuvant este de ajuns sa schimbe ziua persoanei respective in bine. Te incarca de energie pozitiva. Va dau un exemplu, un strain mi a spus ca vorbesc engleza ca un american adevarat. Am ramas uimita , pentru ca eu credeam ca am un accent si o engleza de balta. Uimita dar …mi a schimbat ziua in bine.

Zambiti, molipsiti pe toata lumea cu zambetul vostru 🙂

smile

Lasă un răspuns

