Sub umbra cuiva

Mereu sub umbra cuiva. V-ati simtit vreodata asa? Mereu ca cineva apropiat din familie sa va compare cu celelalt? Eu da, am simtit si o simt in fiecare zi. Fratele meu mereu a fost mai bun decat mine in toate, de la invatatura la vorbire. S a descurcat intotdeauna. Rudele mereu il lauda pe el intr-una, iar cand vine vorba de mine, se asterne tacerea. Mereu a fost vorba aia am 2 copii, unul este *meserie* …iar celelalt ….sta pe bara. Mereu m am simtit inferioara, si asta pentru ca am fost. Tin foarte bine minte cand o matusa mi a zis urmatoarele „Cand vei avea copii, sa ii inveti sa fie ambitiosi ca fratele tau asa, vroiam sa zic ca tine, dar nu …tu nu esti, ca si fratele tau, da da!  M am simtit atat de prost. Cum sa nu te simti inferioara, cum sa nu te inchizi in tine? Cum sa nu te simti o ratata? Cum sa nu iti vina sa te ………si sa te duci draq? N am reusit sa razbesc in viata, fratele meu da. Despre mine niciodata nu s au auzit prea multe laude, eu mereu am fost cea salbatica iar fratele meu cel vorbaret si placut de toti. Nu sunt invidioasa, din contra, ma bucur pt el, doar ca e foarte greu sa fi tu ala inferior si mereu comparata cu altcineva. Poate de asta am si devenit mai rece si inchisa in mine, atunci cand vine vorba de familie si neam. Eu mereu sunt cea secretoasa, care nu se plange de nimic, care mereu zice ca e bine si ca totul e ok. Dar in sufletul meu este o tornada de ganduri si neimpliniri. Sunt intr-o nefericire continua ( asta ca sa nu zic depresie, desi nu e), unde niciodata nu sunt multumita de mine, si pe buna dreptate. sad1

Lasă un răspuns

