TIMPUL

De ce nu putem sa oprim timpul? De fapt, timpul sa incetineasca putin, insa corpul nostru sa ramana la acelasi stadiu. Nu vreau sa imbatranesc, vreau sa raman mereu la varsta asta, 20 si ceva mai mult. Mi-e teama de momentele alea cand incet incet pe chipul meu se vor asterne ridurile. De ziua in care atunci cand merg la piata sau oriunde, sa nu mi se mai zica ce doriti domnisoara? …si se va trece la buna ziua, doamna

Serios, vreau sa opresc timpul in loc. Exact momentele astea cand inca pot purta ce vreau (intr-o oarecare masura) sa ma vopsesc cum vreau, si sa imi permit momente de copilarie. Anii astia cand inca nu am dureri digestive dupa ce mananc juma de miel la cuptor, sau cand fac exces de KFC. Cand inca nu am dureri reumatice, de cap (prea multe) si in general, organismul asta tinerel care se reface repejor.

Cand inca pot sa postez selfie-uri pe instagram si facebook, poze cu mancare sau pur si simplu instantaneele astea prostesti, fara ca cineva sa zica uite-o si pe baba asta ce poze posteaza. Acum sa fim seriosi, cati dintre noi nu am zis asta, sau cel putin ni s a parut ciudat cand parintii isi fac cont pe facebook. Toate trebuie facute la timpul lor, zic. Ce parere aveti?…. ……voi vreti sa opriti timpul in loc? Sau cel putin ..procesul asta de imbatranire?

P.S. de fapt, pe cine intreb? Oare imi citeste cineva jurnalul aberatiilor?

images

2 gânduri despre &8222;TIMPUL&8221;

  1. „Opreşte trecerea! Ştiu că unde nu e moarte, nu e nici iubire – şi totuşi, Te rog: Opreşte, Doamne, ceasornicul cu care ne măsori destrămarea.” Lucian Blaga
    Intrebarea e ai mai vrea o lume fara moarte daca in ea nu ar exista iubire ?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

