summer time

Oh, caldura asta sufocanta deja a inceput sa isi faca simtita prezenta inca din prima zi de vara.  Iar asta e doar inceputul ….

Un lucru e clar, am imbatranit. Daca in urma cu doar 3-4 ani pur si simplu adoram vara si toata ziua mi o petreceam la plaja, acum o urasc, si la fiecare pas caut un colt de umbra. Of course, daca aratam acum cum aratam in urma cu 3-4 ani, poate si acum iubeam vara, dar asta deja e alta poveste.

Sunt unele lucruri pe care le iubesc la vara:

– varietatea de legume si fructe din piata. Oh, azi am fost in piata si mi am cumparat tot ce era posibil, rosii romanesti cu gust autentic!

– mananc mult mai sanatos, deserturile deja constau doar din fructe, iar pranzurile si cinele de obicei din rosii si branza.

– intretinerea mai mica, pe luna lui aprilie mi a venit 80 lei, super nu?

– zilele sunt mai lungi si nu se mai intuneca asa devreme.

– la servici, vara imi merge mult mai bine 🙂

– peste tot este verde, inflorit si plin de viata

– imi place sunetul pescarusilor ce zboara pe langa geam, si aerul asta de mare.

– vara parca altfel simti cand deschizi o doza de racoritoare RECE ca gheata

Lasă un răspuns

