lucruri marunte

Lucruri marunte (sau nu) care ma fac fericita

– fâsâitul sticlei de coca-cola, atunci cand o deschizi, rece din frigider

– senzatia cand o bei (sunt fan cola 0)

– senzatia de dupa duș, cand pielea iti miroase a parfum de barbat :)) (folosesc doar geluri de dus pt barbati, ador mirosul)

– sentimentul ala cand te trezesti noaptea sa te duci la baie si realizezi ca mai ai inca vreo 2-3 ore de somn

– fluturii pe care ii simti in stomac, atunci cand cineva iti face un compliment 🙂

– ziua de salariu

– atunci cand te arunci pe pat, cu asternuturile abia schimbate

– cand casa iti luceste de curatenie

– sentimentul de relaxare atunci cand iti bei cola-ul rece si citesti bloguri

– bucuria cand gasesc ceva de imbracat care imi sta si bine (greu, greu)

– condusul cu muzica la maxim

– sa ma joc cu catelul meu (m-as juca non stop cu el)

– zambetul ce mi-l provoaca atunci vad ca am flori prin casa

– de cola rece am mai spus? :)))

– sa admir rasaritul soarelui (am vedere la mare)

– cand beau apa minerala rece imediat dupa ce mananc ceva dulce

– cand beau cola rece imediat dupa ce mananc ceva sarat

– senzatia de oboseala dulce, noaptea dupa ce te bagi in pat, dupa o zi plina de satisfactii

– mirosul de aer curat, dupa o zi de vara ploioasa

– sunetul tunetelor si a vantului cand eu sunt in casa la caldura 🙂 ( sunt freak?l)

– orgasmul papilar atunci cand mananc crispy strips cu sos de usturoi (kfc rullz)

– cand gasesc bani prin casa de care uitasem complet

O sa fac update regulat :)) voi ce placeri aveti?

Lasă un răspuns

