Te-am zarit pă facebook

Retelele de socializare.
Frate, deci de cand cu facebook’ul asta, toate barurile, restaurantele, teatrele, wc-urile and stuff, posteaza poze cu ce se intampla la ei.
Bai, eu vreau sa mananc linistita la o terasa si imi baga unu blitz’un irisii mei sensibili…exact atunci cand molfai un cotlet de berbec. Pai e frumos asa? Ca apoi sa ma vada tot poporul pe facebook.
La orice eveniment te duci, pac te trage unu-n poza. Poate tu in momentul ala nu-ti sugi burta ca sa iesi bine-n poza, casti sau te scarpini in cur. Serios? Chiar nu pot sa ma simt in largul meu?
Multora le place sa li se faca poze d astea instant si sa apara si pe facebook, dar serios amu’ …eu nu-s genul ala. Deloc. Urasc. Eu abia ma uit in oglinda, d-apoi sa ma vad pe internet.

6 gânduri despre &8222;Te-am zarit pă facebook&8221;

  1. eu am optiuni scoase sa nu imi dea lumea tag pe fb, sa nu imi dea link=uri etc. Si cum nici eu nu pun poze cu mine, si prietenii mei sunt ca mine, discreti, am foarte rar situatia asta. De obicei de la cateva rude, carora le repet constat si uneori cred ca inutil ca refuz sa puna poze cu mine si cu copilul.
    Din pacate am ales asta dupa ce m=am trezit ca imi vizita pozele un pedofil. Dupa ani de zile un vecin povestea ca… i-au spart casa. A 2a oara. A 2a oara l=au prins pe hot = un prieten de pe fb care a vazut ca si-a pus poze cu televizorul nou si apoi a anuntat ca e plecat la mare un weekend.

    Asa ca mai rar cu fb-ul, sunt atenta cu cine ma imprietenesc. E drept ca nici nu am telefon, netul e doar de acasa serile/ la munca, in rest imi traiesc viata reala

    Apreciază

Lasă un răspuns

