barbat mi a trebuit

Iar am avut o cearta cu sotul meu, prin telefon bineinteles.

Bai frate, uneori stau si ma gandesc, singura de nebuna asa, la cate chestii am putut sa renunt pt un barbat. Adica, pt ca sa fiu si eu in rand cu lumea, maritata, ca deh` …ramai fata batrana mama, ce te faci dupa??!!

Nu stiu altii cum sunt, dar barbati`miu sa mor de il inteleg. Din luna de miere, adica deja de cativa ani, nu am mai fost absolut nicaieri, bai si nici macar nu vreau sa ma scoata din tara, acolo undeva, macar la 100 km de oras in puii mei!!!! Sa aiba o samanata de aventura in el, sa se bucure de o excursie cu nevasta-sa.

Ba ca n avem bani acum, sa ne luam casa intai, nu stiu ce motive mai abereaza el acolo. Cand spun ca abereaza, apăi chiar abereaza, pentru ca el prefera sa aibe gadget-uri ultima generatie, in loc sa petreaca 2 zile la munte.

Fie, nici asta nu m-ar deranja atat de tare. (omul are si el pasiunea lui) Ma deranjeaza faptul ca atunci cand suna cineva sa mergem undeva, gata! Hai sa mergem si noi nevasta cu ei. Ma oftic atat de tare, d-apăi cu mine, muierea ta de ce nu vrei mă? Sau nu te mai simti bine cand suntem doar noi doi? Zi-mi direct sa stiu sa caut pe altu si gata. Balta-i plina!

Ma rog, azi mi a sarit tzandara iar, ca tot asa…nush„ cine draq pleaca in vara undeva, si ca hai poate mergem si noi cu ei. Da?? Chiar acum o saptamana ziceam ca poate mergem si noi doi undeva vara asta, si nuuuu ca nuuuu.

Unii zic sa fiu desteapta si sa profit, macar sa ies asa, in grup, daca in 2 nu se poate. Uite ca eu vreau sa fiu proasta. Nu vreau sa merg cu inca nu stiu cine, vreau sa mergem doar noi 2 si cu asta basta. Macar o data, sa simt si eu ca ma iubeste barbatu si ca ma vrea doar pe mine cu el. Apoi mai vedem.

La atatea chestii am renuntat mă, si pt ce? Cred ca daca eram singura eram mai fericita. Sa nu mai zic ca si la catel am renuntat, marea mea iubire cateii, acum frec menta singura. Si la cate si mai cate ….. nu bea aia ca nu e sanatoasa, nu fa aia nush„ ce. Bine ca nu i-am turnat un plod.

Hai, ca deja ma enervez.

Acum serios, sunt eu nebuna si vad doar partea urata a lucrurilor?

3 gânduri despre &8222;barbat mi a trebuit&8221;

Lasă un răspuns

