Iarna

images

A venit pana la urma si iarna, anotimpul pe care il urasc. Nu am nimic cu ea, doar ca ma enerveaza maxim sa nu pot sa ies din parcare pentru ca zapada e de 2 metri, pe strazi e gheata si risti sa mai faci accident. In tara, blocaje, accidente, si in afara de asta ….mie mila de oamenii aia batrani, de prin sate uitate de lume, afundati pana la acoperis cu zapada, fara incalzire pe gerul ala de -15 grade. De gravidele la care ambulantele ajung cu greu, bolnavi si etc.

Pentru asta urasc iarna, si mai sunt multe motive….

Insa iubesc luna decembrie, da, decembrie o ador! Imi place la nebunie atmosfera asta de Craciun, de luminite peste tot, in mall-uri peste tot ornamente, braduti, chestii decorative pentru casa. AH!!!

Atmosfera din casa, calduroasa, langa bradut cu colindele pe fundal, invelita in paturica cu maneci si totosi pufosi. Pacat ca trece atat de repede luna asta, iar dupa ianuarie si februarie nu aduce decat ger si nimic interesant, un revelion si o zi a indragostitilor. Nimic special…

Sper sa am forta sa trec peste iarna asta, de vara a fost usor :))

Apropo, mi am facut blog culinar :))

blog culinar

Lasă un răspuns

