La rascruce

Sunt intr un moment al vietii in care nu stiu ce sa fac cu ea. De fapt nu stiu ce am, de cativa ani am stagnat. Ma simt inutila, buna de nimic, fara un rost in viata. Eu sunt singura care trebuie sa decida ce sa faca cu viata mea, daca nu schimb ceva acum …ma tem ca o sa fie prea tarziu.

Nu mai sunt multi ani pana schimb prefixul …iar eu sunt o varza totala.

Nu inteleg de ce nu pot sa iau taurul de coarne si sa fac ceva cu viata mea. Nu stiu. Iar atunci cand mi se iveste ceva bun, un job sau ceva ce imi doresc mult….pur si simplu ma blochez. Ma panichez, mi se face o frica de mor si ori nu ma duc la interviu …ori evit sa contactez persoana respectiva. Practic dau cu sutul sanselor ce mi se ivesc. Si uite asa ma plang ca nus buna de nimic. Dar de fapt eu nici macar nu incerc.

As vrea sa nu mai fiu asa, as vrea sa am tupeu, sa fiu mai ambitioasa, sa nu ma panichez asa ….dar cel mai important este sa AM INCREDERE in mine.

Proasta sigur nu sunt, chiar nu sunt…stiu asta. Dar sunt introvertita, poate prea introvertita.

Imi place singuratatea, dar cand prietenii ma invita in oras sau undeva, nu mai vreau sa intru in casa.

Daca nu ar exista interviuri pt job, si as fi putut sa intru direct in miez, m as fi descurcat fara nici un stres. Deocamdata am un job , dar nu e ceva de viitor.

Trebuie, trebuie sa schimb ceva in viata mea, in propria mea persoana, de urgenta.

Mi e frica, chiar mi e frica si rusine de mine, si de cei din jurul meu. Vad si simt ca toti ma vad ca pe un nimic, un esec uman.

Poate daca as fi facut un copil, alta era situatia.

Degeaba imi plang de mila, pana nu imi schimb eu conditia …vor trece anii peste mine. Deja au trecut destui …:(

Lasă un răspuns

