Am invatat ca ….

Cu trecerea anilor, trecand prin viata asta dura, experientele, intamplarile si lucrurile petrecute de-a lungul timpului, m au invatat unele lectii de viata. Iar de cand le aplic pe persoana mea, ma simt mai lejera sufleteste!

Am invatat mai multe, doar ca acum nu imi vine in cap, dar in mare …cam astea sunt 🙂

  • am invatat sa nu mai zic niciodata ca vreau sa slabesc, sau ca ma simt grasa; oamenii te vor tachina mereu cu chestia asta, si daca te ingrasi putin dupa ce ai reusit sa slabesti, ti o vor zice fara ezitare.
  • la fel, sa nu zic nimanui secretele mele.
  • sa nu zic la nimeni ce am de gand sa fac, decat abia dupa ce am realizat acel lucru; gen vreau sa ma angajez la firma X, sau vreau sa tin o cura de slabire; vreau sa fac un copil ..iar lista poate continua.; dc? pentru ca nu imi place cand unii oameni isi dau cu parerea, sau negativistii care imi spun ca n ai sa reusesti etc.
  • sa nu stau sa ma vait la toata lumea, pentru ca eu la randul meu, urasc cand cineva se vaita la mine.
  • cand cineva imi spune un compliment, sa il accept cu zambetul pe buze cu un simplu multumesc, esti amabil!  …si atat….sa nu stau sa ma rusinez, spunand ca nu e adevarat, sunt urata etc etc. 
  • am invatat ca nu toti sunt asa de destepti precum par, unii pur si simplu au mult tupeu si multa siguranta de sine, si doar atat!
  • am invatat sa spun NU, atunci cand e nevoie.
  • am invatat sa fiu mai egoista
  • sa nu mai pun la suflet de CE ZICE LUMEA; prea putin imi pasa!
  • sa am mai multa incredere in mine (la asta inca mai lucrez)
  • sa fac unele lucruri si singura; sa nu mai stau sa astept sa vina cineva cu mine la sala/ daca vreau cu adevarat sa merg la sala, pot sa o fac si singura; la fel si la multe alte chestii
  • sa nu mai pun la suflet orice
  • sa nu ma atasez de lucruri materiale; sa nu stau sa plang 7 ore ca mi s a spart telefonul.
  • cand ma invita prietenii in oras, sa ies; desi pe moment nu am chef sa ies, o data iesita …nu regret nici o clipa.
  • sa ma accept asa cum sunt.
  • sa raman calma in unele situatii/ de ex sotul meu se agita pt orice chestie, daca o priza s a sricat, daca masina de spalat a dat apa pe afara, daca nush ce! CALM, ORICE ARE REZOLVARE! SA FIM SERIOSI, NU E MOARTE DE OM….
  • sa apreciez mai mult oamenii dragi, mai ales pe parinti, nu stii niciodata cand se vor duce.
  • am invatat ca nu sunt nevoita sa dau explicatii nimanui.
  • am invatat sa fiu mai economa, sa ma gandesc de 7 ori daca am nevoie de acel lucru.
  • nimeni nu e responsabil de fericirea mea, eu trebuie sa fac lucruri care ma fac fericita.
  • am invatat sa nu zic niciodata NICIODATA!
  • am invatat sa zambesc mai des
Lasă un răspuns

