Dar dc?

Ma enerveaza mult persoanele care nu sunt informati despre anumite subiecte, idei, boli …de fapt m an exprimat f gresit. Ma enerveaza mult persoanele care vad precum calul in fata si nu accepta alte idei. Care insista pe un lucru …asa doar pt ca asa au facut o viata intreaga. Ca e nu e bine sa fii asa, ca nu stiu ce, bai dar de unde stii tu ce e bine pt mine???
De exemplu eu multa vreme am fost timida, f timida …dar intr o zi am hotarat sa renunt la timiditate si sa ma infrunt pe mine insumi. Sa nu mai ies cu capul aplecat, sa nu imi fie rusine sa vorbesc cu oamenii, sa fiu mai deschisa. Pot sa spun ca timiditatea intr o oarecare masura a disparut, insa trebuie sa recunosc sunt o persoana introverita.
Problema e ca multi oameni nu stiu ce inseamna introvertit.
Persoanelor introverite nu le place sa iasa foarte mult din casa, adica dupa 2 3 zile de petreceri, ar vrea sa stea o saptamana singuri, asa incarcandu-si ei bateriile.
Nu le place sa fie sunati, ci mai mult sa converseze prin sms’uri.
Cand sunt cu un grup de oameni, ei niciodata nu vor fi in centrul atentiei, preferand sa asculte mai mult. De multe ori sunt crezuti antipatici sau timizi.
Nu sunt genul extrovertitilor, sa stea cate 7 ore la telefon, sa ii manance degetele neavand rabdare pe cine sa mai sune, cu cine sa mai iasa in oras.
Pe scurt prefera sa stea mai mult timp doar cu ei, sa aibe un grup mic dar apropiat de prieteni, unde se simt ei in largul lor.
Ma rog, am deviat putin de la subiect. De fapt voiam sa ajung la ceva ce ma lovesc aproape zilnic. Incultura oamenilor.
Eu locuiesc singura, si aproape zilnic primesc intrebarea …dar tu nu te plictisesti? Ce faci toata ziua? Dar care e problema ta? Ok, m-ai intrebat o data, multumesc pt ingrijorare, dar de fiecare fata cand ma vizitezi sau ma vezi sa imi pui aceeasi intrebare, deja mi se pare enervant.  NU, nu ma plictisesc, ba chiar imi face placere sa stau singura, iar atunci cand am nevoie de o iesire, o fac si singura…desi cu prietenii astia ai mei mai extrovertiti …niciodata nu apuc sa ma plictisesc.
Alta intrebare…dar tu dc nu prea vorbesti? Ti e rusine? Zi si tu ceva. Ok daca as fi vrut sa zic ceva, as fi ziso pana acum, stay calm! Nu imi place sa vorbesc doar de dragul de a vorbi.
Imi place mult sa ma documentez in fiecare zi, sa aflu despre orice chestie, oricat de inutila ar parea. Despre ce inseamna introvertit, extrovertit, despre diverse boli, afectiuni …chiar si despre sarcina…deci despre tot. Pentru ca niciodata nu stii cand te vei lovi de unele chestii.
Si NU vreau sa fiu si eu ca restul oamenilor care intreaba „dar tu dc nu?” Dar, dar, dar …fratilor in ce epoca traim?
Ai pus o data o intrebare, primesti raspunsul si o lasi balta, nu o lungesti de fiecare data ca …o persoana ramasa in urma. La fel si cand vezi ca un lucru pe care il faci deranjeaza pe cel din fata ta, te opresti. Te gandesti de doua ori inainte sa scoti ceva pe gura. De exemplu unei femei niciodata dar niciodata sa nu ii spui …vai, dar te ai mai ingrasat sau mi se pare? Nu, crede ma ca ea deja vede asta? Nu trebuie sa ii spui si tu.
Trebuie sa avem mereu o vorba buna pt fiecare, un cuvant frumos spus poate schimba ziua unei persoane, la fel cum un cuvant urat spus poate schimba mai multe zile unei persoane.

9 gânduri despre „Dar dc?

  1. Si eu am fost timida..intr-un fel inca sunt timida in anumite privinte.
    Si eu sunt o singuratica, nu esti singura 🙂
    Imi place sa ma intalnesc cu persoane cu care rezonez si sa discutam despre lucruri care ne intereseaza dar imi place la fel de mult sa stau acasa, nu ma plictisesc acasa, imi place sa citesc pe net, sa stau afara la soare, sa ma dragalesc cu animalutele mele :))

    Apreciază

  2. Ma alatur si eu grupului introvertilor! Inteleg foarte bine ce spui, am trecut prin toate etapele, doar ca eu am devenit cam…surda :). Am momente cand efectiv nu mai aud ce zic cei din jur, nu stiu daca fac constient asta, dar iti zic ca ma ajuta enorm.

    Cand cineva te intreaba ceva care te enerveaza, sau te a mai intrebat ceva, schimba tu subiectul, baga-ti tu nasul in viata lor. Asta iar e o chestie pe care o aplic si care muta atentia de pe mine.

    Eu prin natura serviciului a trebuit sa infrunt toate temerile astea ale introvertilor… a trebuit sa vorbesc mult la telefon, sa stau in grupuri mari de oameni… dar mi-am dezvoltat tehnicile mele de supravietuire si….sunt bine. Dar la finalul zilei mi-e atat de bine sa stau singura in varful patului si sa nu mai vorbesc la telefon… sa nu mai aud vocea nimanui :D…

    Apreciază

Lasă un răspuns

