Un remediu?

acnee-2

De cand ma stiu am probleme cu acneea, doar ca …culmea in adolescenta nu prea am avut, abia dupa liceul a inceput sa apara, sa apara dar sa dispara nu a mai stiut, nesimtita! E o nesimtita, imi face viata amara in fiecare zi, oricat m-as stradui sa o acopar cu fond de ten si toate cele …sta urat! Ca si cand as varui un perete nefinisat.

Am doar in zona maxilarului, deci pe frunte nu am. Am incercat multe remedii, de la dermatolog si tetraciclina, la tot felul de solutii, scumpe, f scumpe, ieftine, homemade …aspirina pisata, masti …cate si mai cate! Imi fac chiar periodic un scrub pt fata.

Ok, am zis ca e de la alimentatie, dar nici de la asta nu a fost. Nu beau cola de …ceva vreme, nu mananc ciocolata, grasimi aproape deloc, uleiul la mine in bucatarie nu exista de cel putin 3 ani ( nici macar pt sot), doar cel de masline si acela rar. Deci mai pe scurt, mananc cat se poate de sanatos, nu de foarte multa vreme, insa totusi ar fi trebuit pana acum sa vad schimbari.

Nu vor sa apara, s-au asezat bine mersi pe fatza mea …si nu dau semne ca vor sa plece prea curand.

Remedii? Stiti voi remedii? Poate totusi exista ceva ce nu am incercat pana acum? Desi nu cred ….dar totusi am un mic sambure de credinta ca o sa scap si eu de acneea asta, vulgara cica e :)) (asa mi a zis dermatologul)

Am sa mai incerc sa ma duc la mai multi dermatologi, cine stie 🙂

4 gânduri despre &8222;Un remediu?&8221;

  1. Buna, uite aici un link, poate gasesti ceva util http://www.earthclinic.com/cures/acne.html.
    Vezi ca in josul paginii incep remediile si pe primul loc e otetul de mere (dar sa fie un otet mai bun, cand locuiam in Ro cumparam de la magazinul naturist un otet de mere bio de la marca rinatura)
    Eu am alte probleme dermato si dupa cat am citit eu sunt convinsa ca problemele dermato au cauze interne..eu inca ma lupt sa imi echilibrez organismul, pana atunci ma confrunt cu problemele dermato atat la nivelul tenului cat si la nivelul scalpului.
    Cu ceva ani in urma am incercat tratamentele prescrise de dermatologi, nimic nu a functionat pe termen lung, lucru care m-a facut sa inteleg ca problema nu e acolo, locala, la nivelul pielii, ci ala e doar un simptom, cauza fiind ascunsa si evident ca netratata prin ungunt sau sampon sau ce mi-a mai prescris doctorul.
    Bafta in lupa cu acneea!

    Apreciază

      • Imi pare rau ca te simti asa..si eu am momente cand ma simt neimplinita, cand ma las coplesita de ganduri, de ceea ce n-am facut la timpul potrivit, de oportunitatile pierdute, senzatia asta de neimplinire e toxica atat pentru trup cat si pentru suflet 😦

        Apreciază

  2. Si eu cu probleme dermato (am mers in Bucuresti la 7 dermatologi).
    Ca o remarca, sunt multe boli ce vin din interior, si nu numai de la alimentatie ci si de la psihic.
    In concedii totul e mult mai bine, ca am timp de mine si de mancare ok, si de igiena, adr cand sunt agitata, stiu ca fac lucruri pe sarite… Gomajul, curatatul sunt din exterior. Din interior m-a ajutat mult hidratarea (apa) si redus chimicalele (mai rar pe la supermarket si mai des la piata, si deja e mult mai bine pt corp si piele), ma ajuta si sportul (prin transpiratie si prin activarea circulatiei pielea se curata singura).

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

