Bonjour, fericire!

12495230_10153511377592333_6616083625432912053_n

Facand putina ordine printre cartile mele preferate, am dat peste una care imi placuse foarte mult, si intr-adevar asa a fost, pentru ca zilele astea am rasfoit-o iar! Ce placere pentru creier, o minunatie de carte.

Mi-am scos agenda roz, si am zis ca este timpul sa o foloesc, cartea asta m a inspirat sa o fac, sa incep sa imi scriu gandurile si pe foi, nu doar pe calculator, sa imi exersez scrisul, semnatura. Am inceput sa scot ideile care imi plac cel mai mult, citatele care ma inspira si sa imi pun imaginatia la treaba 🙂

Un pasaj care pe mine ma inspira este chiar acesta:

” Frantuzoaica nu va da niciodata buzna in incapere cu capul plecat, cerandu-si o mie de scuze si spunand „Iertati-ma!” pentru intarziere. Nu. Ea se va opri in pragul usii si se va „incadra”. Va astepta pana cand va fi vazuta. Abia apoi isi va face marea intrare, constienta ca e privita. Va zambi si va pasi incet, cu capul sus, cu umerii trasi in spate, cu abdomenul supt. Isi va acorda timp ca sa salute pe toata lumea si se va uita in ochii fiecarei persoane”

Spuneti si voi, cat de frumos, nu? Zilele astea am fost foarte depresiva, am stat incuiata in camera si am exagerat cu mancarea, dar cititind randurile astea, m a facut sa ies din zona mea de confort! Vreau sa incerc sa nu mai ies nearanjata din casa, pe cat posibil, sa ies cu capul ridicat si spatele drept, pentru ca merit! De ce sa stau cu capul aplecat? Ce am eu in minus fata de altii? Poate am in plus, niste kilograme, dar deja asta e alta faza :))

Have a nice day, people!

 

Lasă un răspuns

