Tapioca pudding

Tapiooocaaaaa, deci de cand am descoperit perlutele astea magice, mi am tot facut budinca din ele. In mare, ele nu prea au nici un gust, dar combinate cu lapte, putina miere si amestecat cu putina dulceata, e chiar delicioasa. Imi place mult ca e gelatinoasa, iti da o senzatie faina pe cerul gurii.

Am tot cautat retete pe internet, dar pana la urma tot ca mine am facut :)) De ex in aproape toate retetele zice ca dupa ce fierbi perlele astea, sa le dai printr-un jet de apa rece, sa se duca partea aia gelatinoasa. Ok, dar mie tocmai partea aia imi place :)))

Deci, sa trecem la treaba, ingredientele necesare:

  • jumatate de cana de perle tapioca
  • 3 cani jumate de lapte ( de care vreti, vaca, migdale, cocos) …
  • o lingura de miere
  • putina aroma de vanilie (dupa gust)

Ok, treaba-i usoara. Intr un bol pui jumatatea aia de tapioca impreuna cu o cana (aceeasi cana) de lapte, si iti vezi de treaba aproximativ 15 minute, pana se mai umfla perlele alea.

Bun, next, dupa ce perlele au absorbit laptele, le adaugam intr-o oala si adaugam restul de 2 cani jumatate de lapte impreuna cu aroma aia de vanilie. Fierbem totul la foc miiiic, amestecand mereu, e putin plictisitoare toata treaba, dar merita 😀 Amestecam, amestecam, pana cand perlutele devin total transparente, si se formeaza o textura gelatinoasa. O sa iti dai tu seama pe moment despre ce vorbesc :)) sper…

La sfarsit, stingem focul si astept sa se raceasca f putin budinca, pentru a adauga lingura aia de miere 😀 Voi puteti sa puneti zahar sau oricare alt indulcitor.

Turnam in pahare, boluri, ce vreti voi si lasam la racit. Dupa care savuram cu mare placere :))

Pentru ca mie imi place totul sa fie extrem de dulce, separat imi adaug o lingura de gem dietetic in bolul meu si asa il mananc.

12924564_10153572745162333_2961133568645989903_n

 

 

 

Lasă un răspuns

