revenire

Au trecut 6 luni de cand nu mi-am mai asternut gandurile in jurnalul meu virtual. Astea 6 luni au trecut atat de repede, pur si simplu au zburat zilele.

In astea 6 luni am facut multe, sotul meu a stat mai mult acasa, zilele astea urmeaza sa plece si el in voiaj iar eu am sa ma intorc aici, in refugiul meu virtual, din nou singura, fara nici un copil la orizont, nici anul asta. Dar poate ca asa a fost sa fie.

Am muncit toata vara, dar a fost frumos, am avut parte si de un concediu minunat intr o alta tara pe care imi doream sa o vizitez din copilarie. A fost foarte frumos, am vazut atatea locuri superbe la care nu visam, una dintre ele fiind chiar Santorini.

Relatiile cu sotul s au imbunatatit, mai las si eu de la mine, mai lasa si el de la el si uite asa reusim sa avem o armonie frumoasa in casa.

Acum ca o sa plece, vreau iar sa intru intr-un plan de organizare a casei, a cheltuielilor, sa reusesc sa ma incadrez intr un buget. Simt ca ne am facut prea mult de cap si mereu inainte sa plece ramanem cu putin, in loc sa facem ceva sa strangem pt a ne platii ratele, sa scapam mai repede. Dar o sa fie bine, trebuie.

Ne-am rasfatat vara asta foarte mult, ne-am cumparat poate unele lucruri inutile si scumpe dar nu regret, poate intr-o zi cand o sa avem un copil …nu vom mai avea posibilitatile astea si macar acum sa ne traim clipa, sa ne rasfatam singuri.

In fine, sunt multe de zis, dragul meu jurnal, am sa tot revin, acum ca raman singura o buna perioada de timp.

 

 

Lasă un răspuns

