Lacrimi

Au trecut doar 2 zile de cand sotul meu e plecat iar eu sunt pe cale sa intru intr-o depresie. Ma plimb prin casa, ma tot gandesc, plang …nu stiu ce e cu mine. Inainte suportam mai usor plecarile astea fff lungi.

Am iesit la shopping, mi am luat diverse chestii, de imbracat …am umplut frigiderul, m am uitat la filme si seriale, am facut toate chestiile la care poate tanjeam mai mult atunci cand eram cu el, atunci cand parca n aveam timp destul pt mine.

Le-am facut, in 2 zile ….si acum ce fac? Cat shopping sa mai fac? Cat sa ma mai relaxez singura? Cred ca atunci cand spui ca banii nu aduc fericirea, la asta se refera. Ziua iesi, cheltui, te simti bine pe moment, dar seara cand esti doar tu si o casa goala, intri intr-o tristete, depresie usoara ….neliniste.

Astea 2 zile mi s-au parut ca o luna trecuta, am rascolit toate dulapurile, le am ordonat, am facut curatenie luna in casa, poate ma linistesc ….dar nu.

E greu, ce sa zic, e f greu. Plang, daca abia dupa 2 zile eu ma simt asa, ce o sa fac 6 luni? Ce o sa fac??? Innebunesc,  de ce nu am putut sa raman gravida, dc? Oare toate gandurile de acum 2 ani cand nu imi doream copiii, se indeplinesc? Oare am facut ceva rau? Oare sunt pedepsita?

Nu stiu nici cum e mai bine, in Romania cu salariile astea de cacat, cum sa iti platesti rata la banca, darile? Dar si despartirea asta lunga e dureroasa. De ce trebuie sa traim intr-o tara de cacat? Dc????

Lasă un răspuns

