Jurnal

Pentru astazi (data/ora): 20.11.2016

Afara: intuneric :))

Sunt recunoscatoare pentru: familie

Ma gandesc:  ca am cheltuit muulti bani intr-o saptamana, si trebuie sa intru de urgenta la un plan de economie

Sper: sa imi iasa ce mi-am propus mai sus :))

Citesc: momentan nimic

In bucătărie:  salata orientala, iaurt grecesc cu miere

Ce mai mesteresc:  nimic

Ascult: cum isi scartaie ciocul papagalul meu :))

În casa: e oarecum curat

Azi: azi a fost frumos, am fost in vizita la bunica

Ieri: ieri a fost o zi plina, un curs si prin vizite

Imi place: sa stau chill cu o cola rece  si sa citesc bloguri

Nu-mi place: oamenii aroganti!

Vreau: sa slabesc

Saptamana care a trecut: a trecut f greu, a fost prima saptamana fara sotul meu

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa ma relaxez

Lasă un răspuns

