o sa fiu nasa

Iar am lasat timpul sa treaca, nescriind nimic in jurnalul meu virtual 🙂 Ce sa zic, viata mea e tot asa de monotona, tot aceeasi persoana plina de neincredere in mine sunt. Aceleasi mici ‘griji’ ma framanta, toate niste prostii. De ce nu pot sa imi eliberez mintea si sa ma bucur din plin de tot ce imi ofera viata? Chiar am o viata de printesa si am totul la dispozitie iar eu ca o copila alintata ma impiedic de lucrurile astea complet trecatoare.

In timpul iernii am reusit sa ma ingras, nu am renunt la alimentatia sanatoasa doar ca micile gustari s au adunat usor. Am reusit sa le dau jos intre timp, imi dau seama cand probez hainele de asta vara cand ma simteam f bine in pielea mea. Marimea 38-40 pentru mine este idealul, la cei 1,75 m ai mei 🙂

Si totusi desi in hainele de zi cu zi ma simt destul de bine, atunci cand vine vorba sa probez o rochie de seara, arat ca o vaca ratacita. In afara de faptul la rochiile de seara port marimea 42, ma arata si f grasa, imi iese burta la iveala, soldurile…

Sunt atat de dezamagita, mai ales ca o sa fiu NASA de CUNUNIE! Toti din jurul meu ma agita, ca tu trebuie sa ai cea mai cea rochie, ca trebuie neaparat sa fii diferentiata de cei din jur. Ok fratilor, am inteles, dar unde gasesc rochia aia perfecta? aia care imi vine ca turnata? Unde? Spuneti-mi si mie ca eu deja o sa innebunesc tot cautand-o.

Acum ca o sa fiu nasa, nu trebuie sa mi se intoarca lumea pe dos, sa incep sa ma infometez ca imi iese mie burta intr-o rochie de seara, sau ca ala zice ca „neah, asta nu e rochie de nasa, nu vezi ce naspa e?” Ma doare fix in cot de ce crede lumea. Dar uite ca ma fac sa ma simt agitata si stresata.

Abia astept sa scap si de chestia asta si sa revina totul la normal, in rochitele mele zilnice in care ma simt f bine.

Lasă un răspuns

